Friday, April 1, 2011

Bukti Tom&Jerry pernah berkawan satu ketika dulu

Gambar-gambar dibawah adalah bukti kukuh yang tom&jerry pernah berkawan sebelum mereka sama-sama bergaduh. Semua dibawah adalah untuk hiburan semata-mata.


betul kan?
Sekian terima kasih


gambar-gambar berikut adalah hasil daripada adik saya . Aku tukang edit je la.
 Itu binatang peliharaan dia, bukan saya. hahaha. aku geli je dgn tikus tu.



:)

6 comments:

sharEna said...

itu tikus ke hamster ehh?

kucen zaman skrg mmg baik2..heheh =p

m@Ri@ said...

hahah..adik awak suka bela binatang ek..adik maria yg kecik pn..habis segala binatang dia nak bela..nasib baik gajah ke harimau takleh nak bela..klu tak dia bela gak kot..hehe..kakak dia ni kdg2 kena paksa bersihkan kandang binatang2 dia..aduih..dah la kakak penggeli..hehe..

Fadilah R. said...

geli ah dgn hamster tu. eeee.

abah dan mak haqq said...

hamster dah sama besar dengan kucing..
huhuhuhu :)

Dayu said...

eeeiii besarnya tikus tu
giler comel tikus
cuba bagi tikus mondok
berterabur lari

*yaya, nanti publish la design. boleh vote

Ann said...

adik yaya bela tikus?. hehe suka dgn binatang agaknya. ann kucing pun kurang suka, tikus apa lagi. :P