Tuesday, April 26, 2011

Metroseksual ke?

Budak dah 16bulan ni macam-macam hal la dia dok buat. Ni sekarang obses kepada perfume pulak. Dia dok tiru atok dia pakai minyak atar dalam kereta, masuk kereta je jerit-jerit nak main minyak atar tu. Mula-mula pegang2 je, lama2 dah pandai bukak penutup, Sekali pandang dah pandai pakai pulak dah. Aduhai.


video

Ini lah dikatakan metroseksual. Tapi bukan pakai perfume , tapi minyak attar sampai wanggiiii satu badan. 

Yang tak boleh tahan, bau orang tua kot. Hahahahaha. :P


:)



5 comments:

abah dan mak haqq said...

hahahaha..
pandainya tiru atok pakai minyak atar ya..
alalalala... :)

syarina azreen said...

kelakar btol auf nih!
haha

m@Ri@ said...

hahah..aqil pn mcm ni..skrg pantang nampak botol cologne dia..mst sibuk nak buh kat baju..pas mandi terus g kat tmpt botol cologne amik dan letak kat baju dia..amik sikat sikat rambut..walaupn gigi sikat menghala ke atas..em kalau pandai melawa tu confirm mcm andry..kalau selekah tu mcm maria lah..haha..

misha.w said...

baby2 mmg dah pandai tiru gaya adult. tu yg makin lama kite kena makin jaga perckpan & kelakuan kite kan? hihihi

Asue said...

hahhaa..klakar la Auf,yerp baby2 skg mmg pandai betul tiru gaya adult..Auf dh besho bergaya la bonda..hehe