Tuesday, February 22, 2011

Pencapaian terbaru

Auf,
dah pandai ambil kasut dan datang ke arah aku sambil mehalakan kasut tu suruh aku pakaikan kalau dia dah nampak kami dah siap2. Cth bonda dah pakai tudung bagai. Itu menunjukkan dia dah masuk fasa 'faham ape itu jalan'  . *fengsan*

Ini la dia penangan masa mengandung mak dia berjalan tak berenti.T_T 



Aksi memilih baju sendiri. T_T
Tiru siapa?
Mestilah tiru bonda. hee




:)

11 comments:

Dayu said...

comel!!!!

tak sabar nak tggu cha masuk fasa ni jugak

sharEna said...

hihih...cute la auf =) layankan jelah yaya..heheh

naurah pulak x habes2 asek tunjuk kasot jalan dia dgn jari & moncong mulutnye sekali tuh..

bermakna soh bwk dia keluar g taman belakang rumah. or asal keluar dr rumah spy dia blh pakai kasot nk berjalan -__-

kalo tgh2 mlm bute tunjuk kasot ape kejadahnye? hahaha

Fadilah R. said...

comelnye auf :)

yaya+frdz+auf said...

dayu : tungguuu.... nanti dia amik baju , soh kite byr. haha

sha:hahaha.... kemaruk nak jalan.

fad: thanks antie fad.

Hannah Johary said...

Wahhhh tak sabar nak tunggu Myiesha jalan pula! :D

nanonano said...

sorry je auf,
tu suar tuk org dewasa,
size auf xde, sorry..
jum kuar kedai..
slamatttt duit ibu :p

afni+hafiz=dani said...

alahai auf smart =)

abah dan mak haqq said...

hahahaha..
itu ok lagi ambil kasut sambil tunjuk pintu nak keluar..
dah tu kalau ambil baju terus pergi kaunter macam yaya cakap tu..
macamana..?!
mau tak meraung mak abah kat situ.. :P

m@Ri@ said...

wah..aqil bab pilih baju dah boleh..cuma bab tunjuk kasut tu baru nak belajar..hehe..pilih yg betul2 size tau auf..;)

yaya+frdz+auf said...

hannah: hehe. tungguuu...

Nano: hahaha... semua dia dok belek2.

afni+hafiz=dani : :)

Mak haqq: Hahaha.... nk fikir cara nak cover line nih.

yaya+frdz+auf said...

Maria : Auf tu eksyen je tu. haha