Wednesday, July 21, 2010

Senaman....

Zaman sekarang ni bonda dah malas bersenam..... dulu2 rajin gak berjogging kat tasik.... konon sebab mengimpikan badan ala-ala model kerengga ketika berarak dihari bahagia......huhu.....

skarang pon senaman yang bonda buat adalah naik tangga-turun tangga.....senaman mengepam susu , senaman mengendong auf 24jam (asyik nak berdokong pantang nampak bonda) dan juga senaman mendodoikan auf malam2. hehe. itu saja.... hujung minggu aktiviti dihabiskan dengan senaman kekeluargaan/persahabatan...yelah penuh dengan aktiviti kekeluargaan dan attend kenduri kawin kawan2.... :)

kalau ada masa ingin juga beriadah kat tasik macam dulu2... :)


kat sini auf nak ajar kawan2 senaman2 auf.


senaman regangkan kaki...tgn mesti kat dada ye untuk pengedaran darah yang maksima. kalau keluar angin lagi bagus menandakan senaman itu success. hee!


senaman menguatkan gigi..... baik untuk gusi dan pertumbuhan gusi. sila buat expresi sebegitu untuk menambahkan keyakinan kedua ibubapa anda.

senaman me'releks' kan leher2 yang penat. medium adalah ibu anda. cuma baring saja dipeha mereka dan lunjurkan kaki sewenang-wenangnya.....senang dan selesa bukan?

dan akhir sekali 

.
.
.


senaman cardiovascular. sesuai dipraktikkan apabila bangun pagi dengan tangan menggapai2 sumber susu disebelah yang telah bangun meninggalkan anda. Lagi baik jika disertakan dengan jeritan comel untuk menyedarkan mereka. :)



sekian senaman untuk kali ini. 




:)

4 comments:

mrsDudE said...

alolo comel entry nih! teringat terus kat nasri!

m@Ri@ said...

gaya akhir tu adalah gaya tido aqil setiap hari..sambil menyusu pn die boleh buat gaya mcm tu..sabau jelah

aLyNnZ said...

uihh..sgt praktikal lar cara auf senaman nie..nanti aunty soh danish amalkan k..

little miss kechik said...

yang last tu sejibik cam his cousin hannah. dan memang tepat..mencari submer susu yang telah melarikan diri menyelamatkan booby..hahaha!