Wednesday, July 28, 2010

Auf - 7 month

sekejap je masa berlalu..... auf dah 7 bulan dah ...... kang tetiba dah setahun je..... terfikir2 bonda tentang akan dtg.... bonda rasa macam cuak pon ada...macamana bonda nak didik auf..... mcmana bonda nak beri perhatian pada education auf nanti..... macamana bonda nak stabilkan keluarga kita....macam2 lah difikiran bonda ni.... dan bonda sedih jugak sebab nanti lama2 auf dah tak baby lagi.....


setakat ni auf - 7 bulan....
1) tak tumbuh gigi lagi.... hehe
2) Pandai mintak angkat - dia depangkan tgn kalau nak mintak angkat
3) Kalau nak netess atau nak bonda dia akan sebut 'mamamammm' ....cam tu la kot. mungkin dia gambarkan susu tu makanan dia...sape tahu.... heee....
4) Pandai pegang botol dan selak baju bonda sendiri. haha
5) Suka tgk kartun.... sambil makan buah2 an
6) boleh meniarap, mengesot ke arah sesuatu, dan dalam cubaan mengangkat bontot.... tp reverse! haha


sayang auf...:)

5 comments:

linziana said...

yaya still buleh enjoy time dia bergayut..kalu dah ada gigi ...aiyo terpaksa berhati-hati... dah berapa kali ku digigit.sabor jela.....

Daleela said...

Bapa auf sampai xsempat potong janggut kew? muhahahahah

mun said...

auf yang comel

misha.w said...

suke sgt tgk mata auf. yaya dulu time preggy suke tgk aishawarya rai ke? mata auf bulat & bulu mata lentik lg. geram! :)

Ibu Alia Kaiyisah said...

Happy 7mth birthday A'uf. :B

*kejap je dh 7mth kan Yaya. esok2 tau dh setahun dah anak2 kita. dah bukan baby lagi. sedih. *