Wednesday, March 17, 2010

rinduuu gilaa

Setiap hari bonda rindu gila pada dia
sayang gila pada dia.
rasa sedih kalau teringat kat dia
hati bonda rasa sensitif
kenapa bonda macam ni
mmg tuhan jadikan semua ibu kat dunia ni macam ni kot
he he he


my darling future professor.
hehehe.
muahhhs


7 comments:

Ibu Alia Kaiyisah said...

haihh. baju dia tu tak tahan sungguh. comei oke..

*moga berkat doa bonda ya. amen*

mun said...

tengok auf..xsabar rasenye mau menatap anak sendiri....

aLyNnZ said...

ameen..doa bonda slalunyer makbul..

yaya+frdz+auf said...

ibu alia : tu bib dia....hehe..kena pakai bib sebab air liur meleleh...huhu...


mun : mmg sgt seronok ada anak sendiri....hati kita akan jadi sensitif la. hehe

alynz : aminn

m@Ri@ said...

yaya..kita pun sama..

along said...

eh kita pun ada tshirt tie tau... bling2 lagi.. hahaha

little miss kechik said...

altogether now... awwwwwwwwwwwwwwwww

nanti nenen kat endau jangan lupe bib masing2 ye.. dan pump.. tapi umah tok ade 1 je point ek?hehehehe