Wednesday, March 10, 2010

Jalan-Jalan Putrajaya

Ahad lepas aku n FIL ke putrajaya saje jalan-jalan..... dah lama xberjalan satu keluarga macam ni lebih2 lagi dgn ibu ayah aku sendiri sebab ayah aku yg tgh sibuk atas urusan2 dia...... so dapat jugak berjalan dgn FIL ramai2 ke putrajaya... mula2 kami ke alamanda.... aku mmg jarang kesana, so bagi aku not bad juga kedai2 yg ada disana...utk windows shopping.....


sesampai je dah bergambar....owh ya, gadis berbaju ungu itu adik ipar saya merangkap baby sitter auf... hehehehe...dia rajin melayan auf...dokong2....senang saya....hanya bwk brng auf saje la.

see....dia sgt rajin mendukung auf...sampai tertido lena.... bonda & ayah tgh makan mase ni....
ujung tahun ni dia kawin...nnt cepat2 dapat baby ye...boleh kawan dgn auf. hehehehe.

Kami tak beli apa2 pon...just jalan cuci2 mata saja.... but then auf nak nenen, aku pegi ke parkson baby's room.... cayala...cantik room dia.... then sambung jalan balik..... brng2 baby kat situ bestttt..... but x sempat nak belek2 b'coz of the limited time. Maybe next time eh ayah....


Shot this picture kt luar walkway sana.... cantik kan... with all those buluh2 right n left....
macam sejuk je lalu2 sini walaupon cuaca tgh panas.

(ayah auf in red shirt n my mother in law in white blouse)
(auf dlm stroller tgh main air liur...hehehe)


eh bondaa.... auf nak nenen lagiiii...plssss....
hohoho....

ok2..i know sayang...but lets take picture first.


MY SMALL FAMILY @ putrajaya

p/s: jarang dapat bergambar bertiga....this is our 2nd picture yg bertiga.... will captured more. maybe outdoor shoting when auf turns 6month kot.... hehehe


4 comments:

Ann said...

yaya, awat tak bitau mai pjaya. leh singgah umah. ;)

eii. baby a'uf ni. tak sejuk ke dok dlm alamanda pakai baju lengan pendek. hehe. kalau alia ni dah jd biru dah lengan2 dia tu. tak tahan sejuk gamaknya.

aLyNnZ said...

ish baby auf ni muka cam peranakan idung terletak..anak alin danish asyik tido meniarap even dlm buai pun tido meniarap at last idung danish tu alin picit bnyk kali pun xmancung2 gak..cium bantal busyuk tekap kat idung rapat2 sampai berbunyi pernafasan..haha

yaya+frdz+auf said...

ibu alia: eh awk dok putrajaya eh.. hehe...dia tu cpt peluh...sikit je peluh....so pakaikan bj lengan pendek.


alynz: idung tah terkenan sape tah sebab saye idong penyek. hehe

m@Ri@ said...

auw..sy tak pernah lg amik gamba bertiga awak..huhu