Wednesday, January 5, 2011

A'uf first taste of 100plus

Sila jangan cakap aku bonda kejam. Haha. Disebabkan dia asyik dok nangis je nak gak Air 100plus yg tgh aku minum.... aku pon bagi dia try sikit.... haha. Cecepat aku capai camera , try snap .




Hahaha! lawak gila. dia pelik kot rasa 100plus tu. :)



:)

13 comments:

misha.w said...

allololooo..comellll!

Ri@nna said...

hahahha...comel..
sm mcm 1st time Aisy terminum air coke rin ..dia menjerit biler tertelan air tuh..kikik

NURUL said...

comel muka auf mcm tu. yaya nak no fon yaya. pm kat fb boleh

Dayu said...

heheheheh
terkerut-kerut hidung
1st time la katakan

~dARlee zURiS~ said...

hehee...comel!
kadang2 tak sampai hati nak tolak bila anak tu sungguh2 tengok kita mkn kan?

lylieiqmal said...

hahaha..klaka la ya....dier telan x air tuh ya?

maszmadi said...

hikhik, sama ngan aisha kalu dia minum 100plus, peh tu x mor dah... selamat aku aku..

sharEna said...

hahaha..kelaka giler muke auf..
kite pon kdg2 klu geram sgt si kenit tu asek mintak je ape yg kite mkn, sumbat jgk sikit bg dia rase. mmg berkerut la muka dia klu rasa pelik..keh kehh

aunty along said...

hahahaha.padan muke auf..
but still cute walau kerut seribu.

aLyNnZ said...

alor ciannyer auf..tapi still comel..

yaya+frdz+auf said...

misha : haha!

rinn: tulah, dah dia nak rasa sgt. huhu.

nurul: dah,yaya dah pm nurul.

dayu: ternaik hidung.hehe

dariee: tu la kan...benda tu kadang tak elok untuk budak pon kan...

lylie: saye rase dia telan... pastu dia jelir2 lidah. haha.

mas: haha. bagi je dorang rasa sket.:P

sha: haha. belasah je sha.

aunty along: kembang2 lobong idung tu haaa...hehehe

alynz: hahaha....klaka kan muka dia.

abah dan mak haqq said...

ingatkan sedap sangat la 100plus ni kan auf kan..
huhuhuhu.. :P

m@Ri@ said...

hahah..aqil semalam sibuk sgt nak makan oren pastu die buat muka ala2 auf tu sbb masam..hahah..tu r sibuk nak rasa sgt..mama die dah ckp masam..hahah..