Friday, August 20, 2010

To my friend - Effa

Beb...
Aku tau kau sedih.... aku pon sedih sama... but itu adalah dugaan dariNYA...
Aku tau setiap kali semua orang suruh kau bersabar..... senang bukan dengan kata2....
tapi kau kena kuat......
Aku tau betapa sedihnya kau bila kau sms aku semalam.... hati aku serius berdebar2....
Maafkan aku jugak...sebab aku jauh.... nak pergi jumpa kau...nak hug kau.....
Apa yang boleh aku buat....aku doakan kau..... doakan segala kebaikkan untuk kau dan suami.
Percayalah, apa yang Allah dah rancang untuk kita adalah bersebab.....
Mungkin kau akan dapat pelangi satu hari nanti..................

dan yang pasti....2 orang anakmu sedang menunggu disyurga. 



*my friend effa had 2nd time miscarriage anak sulung dia. Sekarang dia dihospital.*

8 comments:

Hannah Johary said...

Sedihnya. :'(

Betul. Semua ni ada hikmah. Cuma kita je yang tak tahu apa hikmahnya. Moga Effa tabah.

Salam to her ya, Yaya.

mrsDudE said...

Innalillah.. Sedihnya.. 2kali miscarriage..
Semoga Effa tabah.

Ibu Alia Kaiyisah said...

Innalillah.

Teringat juga pd office-mate yg dah dua kali miscarriage anak sulungnya. berat sungguh dugaan utk mereka.

Semoga mereka2 ini bertabah dan terima dugaan ini dengan redha. Yg pasti, ada hikmah yg menanti disebalik semua kejadian ini.

tEppEi@sharEna said...

my condolence 4 her.

hope she'll be strong always. stp dugaan ada hikmahnya.

NURUL said...

sedihnya. semoga kawan yaya kuat dan tabah. mudah-mudahan

m@Ri@ said...

sedih wak..kwn awak ni kt mn?semoga dia tabah n kuat..

lylieiqmal said...

sedih nya......moge kwn awk tabah yea yaya......


****yaya..lame x update blog nape? ari2 tgk kalau awk ade updates...

Dayu said...

belum rezeki dia
dan yaya cuba lah kuatkan semangat dia. smua ketentuan allah berhikamh dan ada sebab
kita kena percaya tu
ye, tak senang nak redha
tapi kita boleh
allah tak duga kalau kita tak mampu kan