Tuesday, June 15, 2010

Kepochi....

Semenjak dua menjak ni....mamat auf tu makin kepochi..... kepochi dari segi nak makan...semua benda aku atau cik mok pegang dia pon nak sama pegang.....kalau tak dapat mula la nak nangis..... cepat je tangan dia nak mencapai apa didepan mata dia...plate....bowl....spoon semua lah..... semua dia nak masukkan dalam mulut dia...well biasa lah...nak masuk 6bulan lah kan.... xsabar sgt nak makan.....

so dengan ini bonda akan memberi makan kepada auf (even lagi seminggu nak cukup 6bulan) ini kerana hanya dengan susu sahaja auf xboleh bergembira...ahaha..... dan dia dah siap telan2 air liur kalau kita makan depan dia... kesimpulan : jangan makan depan anak anda... ahahahhaa......

tengok...tengok..... mmg sebok tau.... macam la pandai minum pon.


last2 kasi je la..... bukan kasi dia minum tau....kasi dia geget straw tu je..... bukan dia pandai sedut pon.... alahai auf....


p/s: kat dalam tu air milo je tau...bukan coke..... hehehe.....karang korang kate aku buli anak aku lak. hehehehehe.......




:)

4 comments:

nur_eimi said...

pandainyer auf gigit straw...

Ibu Alia Kaiyisah said...

wah. wah. makin bijak budak botak yg encem ni taw. geram. sabar ya. tak lama dah nk maman ni. nnt suh bonda msk syedap2 utk a'uf ye.

Hannah Johary said...

Ahahahaha penyibuk yang sangat ketara! Comel gila! :D

Bagi je Coke. Macam Myiesh, geleng-geleng terkejut + sejuk. Gila kelakar.

m@Ri@ said...

mcm aqil pn menyebok kalau kami mkn..sume nak pegang..eh pandai auf gigit straw..jom pas ni kita bincang resepi masak utk diorg plk ek yaya..:D