Monday, January 25, 2010

Happy 1 month birthday son!

to my beloved son A'uf Mikail.

kejap je masa berlalu, awk dah sebulan. dan dah sebulan juga awk menyusu badan dengan bonda. Awk mmg kuat minum sampai bonda selalu terhidrat. hehe. Pe'el awk yg manja nak tido atas dada saja....tp bonda xkesah sebab bonda dapat bau rambut awk yg bau syampoo tu... awk bgn pukul 2, 4 dan 6 pg nk susu...itu pon bonda xkesah sebab bonda nk bg yg terbaik utk auf. even kadang2 bonda tersengguk2 tggu awk menyusu.... bonda nyanyi2 nk kasik mata bonda segar...hihii... tp senyuman kekenyangan awk tu buat hati bonda sejuk...
awk poo-poo pukul 4 pg... pon bonda xkesah, sebab bonda tahu awk xselesa kan.
apa yg bonda harap, awk jadi seorang anak yg baik budi pekerti.
jika satu hari nnt , awk terbaca blog bonda ni....


gaya rambut pacak.

p/s: lagi 14 ari nk abis pantang...huhuhu

6 comments:

EIZAN said...

Fuyoh.. ade style tue...ye tak ye kejap je dah sebulan umur die...Happy besday yang ke sebulan Auf..

Asue said...

Happy Burfday yg ke sbulan bb Auf..ensyem nye die gan rambut terpacak tu..^^muah2

Khemy said...

14 hari bersamaan dengan 2 minggu bersamaan dengan 336 jam bersamaan dengan 20,160 minit bersamaan dengan 1,209,600 saat. terer tak matematik saya?

Selamat merdeka.

Hannah Johary said...

Boleh kawan dengan Myiesha lah ni sama-sama rambut mohawk. Hehehe.

Happy 1st Month Birthday, Mikail. Jadi anak yang soleh.

:)

P/S: Kejap je dah sebulan kan? Rasa macam baru semalam Yaya deliver.

yayafrdz said...

eizan : cpt kan...rasa cam kejap je.

asue : rambut pnjg leh buat pacak. hehe.

khemy : gile ah teror math. mesti A1 ni maths dulu kan. hehehe.... yeah, 14 ari lagi. gud bye pati haruan. hahaha.

Hannah: saya pon rasa sekejap... nnt tetibe dah naik kerja. oh tidakkk...

aLyNnZ said...

huhh rambut ada stail gituhh..
hencemm little boy..