Tuesday, March 22, 2011

Budak bernama Ammar

Dulu, masa anak dara's , aku selalu lepak rumah cousin aku sorang ni. Masa tu dia baru anak sorang, Ammar namanya. Aku ni memang jenis suka baby kan, so sebab aku memang suka lepak layan2 baby, gomol2 cium suma la. Aku lepak rumah cousin aku ni. Layan budak cute nama ammar. Aku pernah buat entry pasal dia dulu. Mana tahan, lagi2 tengok budak gebu macam ni... Geram kuasa lapan lah aku. Haha. :)

gambar tahun 2008

Sekarang ammar dah besar. Dah susah untuk digomol2. Biasa la , anak muda kan. Dah pandai makan sendiri, dah pandai bawa diri. Dan dah ada adik dah pon. Sesekali aku terfikir, cepatnya masa itu berlalu. Cikya pon dah ada anak.  Dah boleh kawan dengan ammar dah pon. Dan nanti, bila dia dah sebaya ammar, mungkin dia pon dah taknak digomol2 macam sekarang.




Ok takpe, masa tu dah boleh proceed untuk anak yang boleh digomol kot. :)

1 comment:

Ann said...

hehehe.



solution yg boleh dipertimbangkan. :p