Tuesday, June 14, 2011

Beralih arah

Dulu , aku pernah buat entry INI.

Selepas beberapa ketika entry itu dibuat, aku melipatgandakan usaha untuk mengubah cara pemakaian tudung aku. Ok, im into shawl sekarang. terima kasih kawan-kawan atas ayat-ayat semangat anda. hahaha. gila poyo.

Boleh dikatakan sekarang aku lebih yakin memakai shawl , betullah kata orang practice makes prefect kan. walaupun takde la semantap mana, tapi atleast aku pandai la juga melilitnya dengan jayanya tanpa mencederakan mana-mana bahagian tubuh badan aku. :P

Malah,
kerana kegeraman aku pada shawl nak cantik-cantik yang wujud dimuka bumi ini, aku terrrr beli lebih la kan secara tak sengaja. dan mula menceburkan diri dalam bidang penjualan shawl secara separa serius. 


sebagai contoh :





Dannnn..... kawan-kawan yang mempunyai muka bulat aka tembam seperti ku, jangan malu-malu untuk mencuba shawl, Persetankan kata-kata cemuhan dibelakang dan didepan anda. 



Sekarang hidup saya semakin ceria kerananya (*ayat nak promosi aje kan takleh blah. hahaha*)



:)

5 comments:

wardah said...

bonda Auf dah ada blogshop ke? haa muka bulat pun comel je pakai shawl. lagi nampak comel tau :)

xeea said...

hahahahahaha selamba ah bak sini URL

m@Ri@ said...

hahah...tembam seperti sayakah..selamba je pakai shawl walaupn nampak semakin tembam..haha..

NURUL JAMIAN said...

yaya memang cantik pakai shawl

aLyNnZ said...

alynn dah bc entry lepas..sama lar cam alynn dulu ms first time pkai tudung yg ala2 ekin..terasa muka cam endon..tp lama2 pkai dah jd biasa cume alynn kena beli owning yg pnjg supaya isi pipi xtersembul kuar haha..

pastu skrg suker pkai shawl plak..mmg cantik2 xbley tahan lorr..