Wednesday, April 28, 2010

Budak botak yang manja.....

Semalam sunyi seketika FB dan YM aku disebabkan aku MC's.... hehe...yeah...anak tak sihat bonda yang MC. haha...memanglah kan.... nama pon ade anak ye tak...

oh ya...jangan risau anak saya bukannya apa...cuma selsema dan sgt cranky dan menyebabkan satu rumah hiruk pikuk (betul ke ni??) dengan pe'el dia.... haha..... mungkin kerana dia xboleh bernafas ketika dibaringkan jadi dia hendak didukung sahaja.... kami dah ke klinik dan dah bagi ubat mamam kat dia.... kelat2 muka auf menelan ubat ituuuu.... hehe....


dan sebagai seorang bayi....adalah wajib untuk dia mengada2 dan bermanja2 dengan omaknya yang satu hari tak dapat mandi terpaksa-rela melayan kerenah anak bujangnya itu. hehe.


lepas bgn tido....dan lepas kenyang dan mood dia OK2.... baru lah diam bila duduk dikerusi ogawa nye sambil menonton cartoon.... comel sungguh budak botak itu... hahaha...... cubit kang....

p/s: thanks to sponser kerusi ogawa iaitu auntie diana & uncle syafik.... selesaaa doww....

9 comments:

Ibu Alia Kaiyisah said...

da botak dia. mcm Alia pulak dah rupanya. hehe. tp Alia takmo tumbuh2 lg rambutnya.tsk.tsk.

Ibu Alia Kaiyisah said...

dear,
A'uf tak pusing kiri-kanan ke bila yaya buh dlm rocker/bounce tu?. mcm nk belikan Alia tp tengok bila baring bawah pun dia terpusing sana-sini takut pulak.

yaya+frdz+auf said...

pusing2 jugak....kena selalu kt sebelah dia....tp kena ikat baru ok....leka la kejap tgk tv...

little miss kechik said...

babe.. when hannah has the flu.. my friend told me to apply some vicks kat tapak kaki & pakaikan socks. and.. kalu idung die sumbat.. ekau drop breast milk. serious beb. it worked.

m@Ri@ said...

ala budak botak yg manja ni..meh nak cubit skit...;)

Siti said...

siannya..selsema yer..yer la kalau selsema semer benda tak kena la..takleh na nafas kan..kdg nak minum susu pun takleh.

cik mas said...

makin hensemla budak ni bila dibotakkan kepalanya.. :)

eiza said...

alololo auf yg manja ni..
geram la untie.

yaya+frdz+auf said...

kak teh : owh ek....len kali dia flu lagi wa try ek...

maria : budak botak ni mmg manjeee...

siti: aah, dia me'nenen' pon stop kejap pastu sambung balik....hee

cik mas: macam anak awk kan... hehe

eiza : nnt jumpa lagi ye auntie.