Thursday, December 9, 2010

Apa yang sama?

Selamat pagi semua.... :)


Semenjak umur auf dah masuk sebelas bulan ni... macam2 perubahan dah berlaku... yelah , dari segi fizikal dan mental dia . hihi. muka dia pon tak takde la seiras bonda sorang saje.... tapi ramai yang kata dah ade imbas2 ayah dia....lagi2 tang rambut dia yang curly tu....hehe. bangga betul cik mok bila anak bujang dia rambut sama dengan dia.... but muka auf mmg lain la dari masa lahir dulu kan....

Ok, tutup cerita. apa yang pasti cuba korang tengok - tengok...tenung- tenung gambar kat bawah ni.....



Apa yang sama? hahahhaha.... ok-ok tak nampak ye...mari bonda zoom in kan gambar ni dan kite tengok apa yang sama ....



Hahahahaha....moncongggg yang sama!


Tu je...... hahaha.



OK...OK....ni tak klaka.




bye.. :)

6 comments:

Hannah Johary said...

HAHAHAHAHA comel gila!! :D

O.S.M said...

copycat.. hehehe.. dedua comey..

chik star said...

sejati same cm bonda nye.
hihi

Dayu said...

auf mmg ikut muka bonda
mata pun sama

little miss kechik said...

auf ..bonda's boy.. heheh!

m@Ri@ said...

kah kah kah..sebijik sama yaya..