Monday, May 24, 2010

doa kalian

Salam,
lama tak menjengah blog... kami ditimpa dugaan....
Anak  kami mengidap sejenis penyakit, KAWASAKI. Cumanya di kesempatan yang terbatas ini, kami memohon doa teman-teman sekalian agar mendoakan kesejahteraan A'uf Mikail dan kami sekeluarga. Semoga dengan itu juga, kesihatan A'uf mikail bertambah baik hendaknya.

P/s: salur arteri belah kiri (yang mengepam darah ke jantung) A'uf membengkak, andai tidak di rawat boleh mengalami komplikasi seperti strok. Nauzubillah

sekian....
salam sayang...bonda auf

14 comments:

kak mas said...

ya Allah.. moga auf cepat sembuh. yaya kuatkan semangat..

Aishah Rahim said...

Ya Allah Ya Tuhanku.

Semoga terus tabah Yaya. Saya doakan Auf akan sihat seperti sedia kala.

*Hugs*

aLyNnZ said...

alynn pun dpt tau dr lylie hr jumaat lps tp tau auf hanya demam..yaya tabhkn hati kuatkn semangat..yaya adalh kekuatan auf..semoga auf cepat sembuh..ameen..

nizza-abira said...

salam yaya...
sy juga doakan auf cpt sembuh. yaya juga perlu kuat hadapi dugaan ini...AMIN.

minatgiler said...

salam.. saya doakan auf cepat sihat.. AMIN..

misha.w said...

saya doakan auf cepat sembuh..insyaAllah semuanya akan slmt..

abah dan mak haqq said...

haqq sekeluarga mendoakn kesejahteraan adik auf ya..

insyaAllah semuanya selamat..

Hannah Johary said...

OMG mendadaknya. Baru semalam2 tengok gambar Auf comel keluar jalan takde pape.

So sad. :'(

Saya pun turut berdoa untuk Auf, Yaya. Semoga nothing serious. Semoga Auf selamat, cepat sembuh & pulih seperti sediakala.

Auf kat hospital or kat rumah? Boleh datang visit? Sedih gila ni, Yaya. Be strong k. Banyak2 berdoa. Doa seorang ibu itu makbul, InsyaAllah diperkenankan apa je doa Yaya.

Banyakkan berdoa.

Daleela said...

Ya Allah kau kabulkanlah doa sahabatku ini. Doa seorang ibu, seorang isteri dan seorang anak..Amin...

cyanamoose said...

yaya.. kuatkan semngat menghadpi dugaan. Doa agar AUF cepar sembuh. yg pasti awak bonda yg sgt tabah. InshaAllah.. AUF selamat dan sihat.

S.A.L.J.U said...

semoha auf cepat sembuh dan kembali sihat.

mama papa auf tabahkan hati..

yg membaca yang mengetahui keadaan auf kenal atau tidak..pastinye kami mendoakan auf kembali sihat.

amin.

little miss kechik said...

hang in there babe.. i so wanna go see auf..

yaya+frdz+auf said...

kawan2 dan family sekalian...
terimas kasih atas doa anda...
kami dah hari ke6 dihospital... esok mula treatment .... hospital KPJ specialist shah alam....doakan auf ye.

rDnA said...

sabar ye yaya..smoga auf cepat sembuh