Monday, March 23, 2009

selagi kita hidup...sehat...makan..makan

oh...ahad tempohari geng2 sassarian menetapkan program mari memakan dirumah kami....jadi cadangan telah dikemukakan kepada semua....pada pukul 2 ptg aktiviti bermula dengan kehadiran beberapa peserta sahaja utk menghabiskan semua makanan yang ada.... hasil dari masakan isteri2 utk si suami2 yg tgh syok tgk bola.....

waa...nmpk sedap...ni hasil kerjasama...pasta tu bini azim yang bawak...dia ingat aku mengidam kot...siap masakkan dari umah dia....tengkiu azz! hehehe....aku masak nasi, telur sambal dan kangkung belacan...tu aje....sayur lagi satu tu pon az yg masak......agak byk la rezeki makanan kali ini...dan yg pasti..nmpk proper je letak atas meja...berbanding dulu letak kat bawah...hehe....

ini lah antara sahabat2 yg datang awl utk makan...(baju ijau adalah suami ku terchenta).....

ape2 pon sgt best jumpe korang.....thnks sebab dtg umah kamiorg.....
lepas makan sempat lagi tu g minum kat mamak...pelik la budak laki..xreti nk kenyang...mmg felikksss....hehehe.....aku dah ketat perut dah wei...hihihi....

3 comments:

Husband said...

thanks syg utk makanan yg semuanye sedap

iylia hani said...

huhuhu sedey xdpt join...
cam best je kan...

yayafrdz said...

aah...xbest korang takde...meramaikan korum.hehehehe