Wednesday, March 11, 2009

Apa yang saya tahu tentang cik mok saya!

hari ni cam rajin le plak nk menaip....so tgn gatal2...orang kate kalo tgn gatal nk dapat duit...waahhh...cik mok..i lap u (dengan harapan dapat duit balik keje karang..wahaha)

fakta cik mok lak (yg saye tahu)

1) Sgt obses dgn gadget+electrical item..(link)selain dari obses kat aku ...dari pc..ke game console...tv...peti ais pon.... ke mmg lelaki cam tu ha....iye la kot....

2) Suke dgr lagu berunsur ganas (sama cam aku) cuma yang lainnye lagu2 dia lirik2 yg dinyanyikan mamat penyanyi tu xleh nak difahamkan malah menterjemahkannya....

3) Sgt sensitif bile bende2 yang berkait rapat dengan sideburn dia...haaa...mcm felik...tp benar....
aku penah bergaduh 3 ari 3 malam sebab aku sengaja suruh potong sideburn dia.... sebab mase tu aku dlm keadaan dengki saje nk cari fasall...wakakaka....



4) Cik mok ni xsuke sayur dan xmakan sayur...sebab ape entah...tapi aku masak juge la sayur yang xberapa nk sayur sgt....hihihihi

5) Mempunyai gigi yang cantik...i likeee...dan idong yg kecik dan mancung....berbanding aku...heee



itu sahaja yang bule dikongsi...yang lain biar le aku sorang je yang tahu dan tersimpan didalam sanubari...cewaaaaahhh *jiweng nk muntah*

No comments: