Monday, March 16, 2009

kawan ku dipinang orang.....

entri kali ini berkisar tentang sahabat ku yg seorang ni.... kami berkawan lebih 6 tahun... kawan tido sebilik...2 bantal...setilam kecik....makan sesama...tido sesama....dan juga utk pengetahuan kalian, dia lah yg aku heret kesana kemari ketika cik mok sibok2 mengurat aku satu ketika dulu....hihihi..( sian you kena belanje dia sekali kan dulu..kan..kann...) kalo 'nak' mesti la kena usaha lebih ye tak....

ok...firstly aku nk tepek gambar ni dulu....

ehem...ehem....gambar ni bukan niat nak promote diri sendiri yer...hihihi....haa..tu yg sebelah tu....berkebaya ketat ala2 model mustika ratu tuuu...tu la sahabat yang disebut2 itu....betul agaknye ckp org...kalo pengapit ni akan amik berkat pengantin...jadi dalam mase 3 bulan lepas aku kawin...dia telah pon dipinang org....hehehe...tahniah beb! dan aku sebagai sahabat rasmi, dtg ke majlis utk meraikan dengan penuh gumbiraaa....tambahan pula..aku sebagai jurufoto tak rasmi malah tak professional...hihi...jadi la...asalkan ade gambar kan....


mase ni tgh makeup...and her makeup done by lya...ala..yg makeup aku time sanding tempoh hari....hihihi...thnks lya...u did a great job...love those red roses...

sempat lagi bergayut dgn cik abg sementara tggu rombongan....cecece...

haa...ni la picture ala-ala pro yang boleh aku banggakan...wahahahaha.....

one more shot by cik puan yaya....
kat luar plak...pose ala-ala manja gitu...awww...tak kuasa i....
hihihi...jgn mara mah!

gaya tipikal....mulut muncung....hihhihi....

.
.
.
.
.


and akhirnya mestilah....
cinta hati saye...jeng jeng jeng...
*jiweng lagiii*


cik mok and me...hehe....
motip utama adalah utk menunjukkan bunga biru kat baju tu.....bermakna aku adalah antara org kuat utk hari itu...hehehe....


sekian...

No comments: