Wednesday, March 11, 2009

fakta2 tentang cik...ehem...puan yaya!

1) Aku xsuke ape2 jugak benda yg seram. Seperti iklan cite seram, cite seram , kawan2 gossip cite seram, majalah seram, gambar2 seram dan sebagainya.... aku penah merajuk ngan cik mok sebab dia lupa nak alih channel lain ketika iklan cerita seram ade kat tv....hihihi

2) Dahulu tak suke kaler pink...bagi aku pink itu mendamaikan tapi aku tetap xsuke...akan tetapi sejak meningkat dewasa..ibu suruh menjadi kewanitaan sikit...so ade la beli 3,4,5 helai baju pink...(yg jarang dipakai)....dan ade juga kawan2 bagi brng pink dan suruh terima secara paksa.....terbaru beli kasut ade line pink2....heee....

3) terlalu obses dengan sopink....sorang pon jadi....kalo stress pon jadi jugak...bole mendamaikan jiwa raga dan hati perasaan...cewaaahhh.......itu sebab jugak cik mok sanggup full charge psp dia sebelum ikut aku g sopink..sebabnye....korang paham le kan..huhu....

4) Tak pandai tengok jam jarum..(bukan xpandai..cuma amik masa je nk bgtahu pukul brapa)...aku pon pelik dgn diri sendiri...kalo jam jarum yg ade nombor2 tu ok lagi...kalo yg garis2 aje tu lagi le gua fail! ayak....dan disebabkan oleh penyakit aku itu...hantaran tempohari xde adiah jam...(yelah, mau menjerit mak mertua ku dlm dulang hantaran nk letak jam odm ke hape) hihihi....p/s:terlalu sygkan jam nike digital pemberian cik mok satu ketika dulu mase dia first dapat gaji...hehehe....

5) Tak pandai lansung pakai hi-heels.... maybe sebab aku yang agak tinggi lampai menarik ini...kakaka.....aku xperlukan hi-heels sbg penampung kaki ku....mase kawin ari tu sanggup beli kasut sendiri sebab xsanggup tgk kasut2 kawin 7-8 inci kat kedai mak andam.... planning time nikah tu nk pakai kasut crocs ber'jibbits' smiley face tak kesampaian sebab ibu mensorokkannya...kekeke

6) Senang tido dimana2..walaupon tanpa tilam...bantal...alas....tp yg paling penting kena ade ialah selimut....xkira la panas mcmana pon....dan disebabkan itu juga...cik mok selalu mogok sebab selimut sentiasa dikongker oleh bini dia yang cumel ini...wakakakaka....

7) Sangat suke bercakap...peramah la kononnye....(atau kepochi..hihihi) sampai cik mok xlarat nak layan...dia akan sekadar jawab "hurm.." "aah" atau "ok la tu" yang bermaksud bebelan ku dah tahap karangan 4 muka surat la tu.......akan tetapi menjadi sgt pendiam ketika marah atau merajuk....

8) Suke bende2 pelik.... kawan2 seangkatan ramai yg dah tahu... kasut nk pelik2 aje...walaupon xlawa....baju design pelik, walaupon xkena dgn aku yg memakainya...aku feduliks aper..wakaka....aku suke...sebab tu aku suke cik mok...sebab dia pon pelik...heehhehe....

itu sahaja utk kali ini...agak2 terfikir lagi fakta lain akan ditambah kemudian hari...huhu..sekian...

No comments: