Friday, November 30, 2012

Cerita Rabu lepas.

Rabu lepas aku adalah MC. Disebabkan keadaaan aku yang selalu lah sangat pening kepala bila malam, aku pon pergilah klinik nak pastikan kenapa lah simptom ibu mengandung ni ha sgt teruk utk kali ni.

Dah alang2 nak ambil durian permberian adik ipar kat rumah MIL , singgahlah ke klinik sakit puan area depan rumah MIL . Klinik Sofea , puchong. Signboard warna biru ade tulis Ultrasound tulah. 
Dokter sofea cek tekanan darah dan agak naik disitu,patutlah pening kepala.

Okeh. than apa lagi. Kami semua (termasuk ibu aku) masuk dalam bilik dokter tu mula la menghadap skrin depan tu nak tengok perot kena scan. Auf lagi la siap nak join sekali bonda baring atas katil tu ha. Scan punya scan, dokter ckp nak buat 3D scan ke. Mestilah nak. Lepas tu dah awal2 pesan dokter nak tengok jantina kalau boleh lahhh.

Hasil scan semua nya ok . Alhamdullah sgt. Baby dah cukup sifat jari semua . tulang peha ok. kepala ok. semua ok. Alhamdullilah syukur yaAllah ada lagi mahkluk bernyawa dalam rahim aku ni. Kita hanya merancang, dan Allah dah tentukan.

okeh kawan2. kenalkan adik auf yang pemalu ....dan lepas ni bonda kena jaga2 takleh dah makan durian selalu sebab nnt bp naik.



teka lah sendiri. :)


btw, yang beriya poyo nak tau sangat gender ni sebabbb...esok kami akan ke Guangzhou , china. saje holiday 4 hari...So.... nak shopping la apelagas. hahaha. Over!

doakan aku ye kawan2. doakan aku larat bawak berat badan yang dah cecah *tetttt* ni disana nanti. hehe


love,
YAYA

4 comments:

Ann Ilias said...

Ok
Still xdpt nk teka gender
What ever it is, bonda kena take care ok
Hv a safe journey
And selamat shopping sampai pengsan Hehehe

Anonymous said...

Alhamdulillah.. seronok tgk gmbr baby..semoga Allah merahmati & berkati Yaya sekeluarga.. baik2 kat negara org..
Smpaikn salam k.amy kat faridz

Asue said...

Beshnyee!!..eh smla adik aqil pun malu ohh..Bonda takecare ya..

Maria Rajab said...

amboi shopping ue?sila shopping penuh bag yek..hehe..penat kita pusing gambo tu nak tgk gender..okay surrender..xreti nk tgk..agaga..