Wednesday, August 24, 2011

Aku nak tuntut

Sejak seminggu dua ni, aku dan budak-budak office dok sibuk collect milo punya pembalut semata-mata kerana ini:


Ok. Aku over. Aku excited lebih. 
Ini semua kerana budak kecik bernama Auf mikail tu. Sebab dialah habis seluruh warga kilang tmpt aku kerja aku tanya ada tak pembalut milo tu. yelah, dari dibuang kan boleh jugak reedem milo van mini yang super duper cute. walaweh la geram. Comel ok!

Aku siap guna cara kotor bila aku claim pembalut milo dengan meng-ugut warga nepal dengan bangla kat office aku ni untuk minum milo dan bagi aku pembalut tu. HarHarHar. Tapi hampa. Diaorang tak minum milo. Terima kasih kepada ibuk mertuaku sebab simpanankan pembalut ini.

Ok caranya adalah korang kumpul lah bar code milo as a point seberapa banyak sampai cukup 20 atau 40 point untuk reedem milo van kecil itu. Dan dia ade buat on store redemption dimana hari last sabtu ahad ni yang aku dah plan nak pergi sekali call customer service dia cakap dia dah cancelkan kaunter itu kerana permintaan yang tinggiii. ko tengok...ko tengok...bukan mak A'uf je yang beriya, mak orang lain pon beriya ok! So diaorang suruh claim by pos.




So harap-harap dapatlah yok. 


:)

4 comments:

Hannah Johary said...

Yeay! Good luck! :D

afni+hafiz=dani said...

van tu memang cute! gud luck yaya

yaya+frdz+auf said...

hannah: yeay! thanks.

afni: kannn....thanks afni.

wardah @ fie shah said...

good luck Yaya!