Wednesday, October 27, 2010

Bila Otak tak mampu untuk mentafsir gembira....

 *rindu suasana ini*


Hari ni aku rasa serabut tahap gaban ....
rasa macam lost.....
macam aku xada sape2 yang nak dengar masalah aku.....

Rasa rindu pada suasana tenteram tanpa kerja.....
tanpa serabut.....
tanpa bunyi2 bising....
tanpa bebel2....
sebab dengan itu aku tak akan maki hamun dalam hati ...
penambah dosa sedia ada....

aku berdoa...
yang terbaik untuk diri sendiri....
untuk cik mok....
untuk auf.....
dan keluarga....

aku tetap ada hati dan perasaan....



from eminem :
In my shoes, just to see
What it's like, to be me
I'll be you, let's trade shoes
Just to see what it'd be like

To feel your pain, you feel mine

Go inside each others' minds
Just to see what we'd find
Look at shit through each others' eyes


T___T

3 comments:

m@Ri@ said...

em emosi kurang stabil kan yaya..sy pun..nak sembang dgn awak mcm dulu...

along said...

kita sedia mendengarnya....

eh smlm awk call sory tak angkat. telefon dlm bag.

Fara said...

salam singgah..comeinyer anak u..cam anak mat salleh..lentik bulu mata..cute...