Monday, November 23, 2009

Pureen Warehouse Sale


wahhh....bersemangat kau pegi sale.....xpadan dgn perut memboyot2 berlaga2 dgn org.....kaki bengkak tetapppppsss ku redah juga....haha......

owh...i went to this sale on saturday.....1st day dorang buat sale tu... dgn cik mok cousin...dimana bini dia turut membuyung sama...hihi....minah tu pon xpadan dgn sakit pinggang bagai....laju gak tu jalan...hahaha....... so sebab aku ade geng utk memilih n cik mok plak ade geng utk melepak menunggu..... abis dekat sejam jugak lah disitu.....

apa yg aku boleh ckp.....overall sale ni best boleh tahan la.....harga mmg murah...lebih2 lagi benda2 pakai buang mcm baby wipes....diapers.... breast pad dll..... harga mmg jauh beza dari biasa.....(2 kali ganda kot).....


kaum bapa yg kena jadi mangsa utk beratur....haha...
alasan bini2 : xlarat kaki sakit....padahal dok pilih barang xabis2 lagi...

tgk la betapa ramai nye manusia.....haha...tu la pasal aku cuma bertahan beberapa puluh minit yang pertama sahaja...haha.....berpeloh2 den!

Puan Suri..yang boleh tahan gak ligatnyeee....kalah aku wei..... lagipon baby bump dia baru 5 bulan....cuba dah 8 bulan cam aku ni ha.... hahaha....

Owh...ini bukan bakul aku....ni bakul puan suri... hasil titik peluh dia menyelinap disesakkan org.

and me...

just...

2 set mitten&botties...1 jump suit.... 1 shirt....
travel baby wipes...in pack... 1 cute barney bottle which cik mok hate the most...haha!
and thats all....

mcm xpercaya aku soping sikit aje....sebenarnya aku tahap xlarat n panas n haus.

.
.
.
.
.
.

muka org yang hepi bershopping...


p/s: gambar tuan blog xada ye harap maklum......dia jadik photografer tegar pada hari itu....haha.

2 comments:

m@Ri@ said...

awak tak buh pn gamba brg2 awak beli..huhu..nk tgk wak..

yaya+frdz+auf said...

xde gmbr la maria...asik amik gmbr dorang je...huhu