Thursday, January 8, 2009

sopinkkk time....

actly ni bukan la 1st time sopinkkk ni...1st ari tu dah sopink brng2 besar mcm rak...bekas2 la bagai, bantal dan sbgnyaa.....ni sopink brng nak masak...masakk???ehh...korang ingat aku xreti masak ke....cube tnya ibu skettt.....hehehehe.......
tu baru 20minit yg pertama....kekeke....

yg seterusnya malas aku nak reveal...terkejut kang korang...hehe...lepas tu mintak duit CEO nak g byr...lalalala.....mesti la..aku akauntant je...ahakss!
ni la dapur aku sekarang...ok la kan..utk yg baru start idop...hehe.... alhamdullilah lengkap la jugak....

ni lak dapur tmpt masak....semlm aku masak mee goreng...permintaan CEO cik mok...

sepekat sure xabis makan 2 org...jadi simpan...pagi ni aku panaskan aje...then cik mok gorengkan telur suruh bwk bekal g opiss....jimat skett kannn.....


nmpk menyelerakann...kannn...kann....laki aku ckp sedap..dia suke...ok la tu...org lain letak tepi...hehehe.....2 mug of horlicks....ngam gilerrr....
p/s: yg dlm tupperware tu utk dibekalkan ke opisss....

6 comments:

eiza said...

wah wah wah...
pandainya cikya masak.

dah penuh nampaknya dapur tu.
nak tunggu meja makan pulak.

Keano said...

Uuu... Jd Pn Dahlia sudah? Congratulation ;)

yayafrdz said...

eiza - tu la..meja makan tu la kite dok sebut2 dr start kawin smp sekarang...cik mok wat bodoo je..hehe...

keano - uikss...mcm kenal jerk...

Kirin said...

Mcm kenal je eyh... hahaha... Sudah kahwin ya engkau Yud... Ape bikin sekarang?

little miss kechik said...

hahahah! welcome to the domesticated life.. (which m so not good at.. so dont ask me anything... haha)

AiKHaL KHaiRa said...

adakah breeze tu pn tuk dmasak gak??? jd kehebatan memasak kamu amat d ragui..ahaks..

selamat memasuki alam baru...