Friday, January 4, 2013

This picture made my day :)

Picture dari ibu kakal pagi tadi. Belek2 kelakar pon ade. Tapi atleast, tengah stress buat keje ada jugak gambar yang boleh buat aku ceria. hahahaha. Auf....auf...kenapa lah dengan kamu ni.


Budak menangis orang nyanyi lagu birthday untuk dia
Tak pasti sebab apa. malu atau nyanyian mereka salah tone
hahahaha.
bonda jadi mangsa

T_T


5 comments:

antalya said...

mujur tak koyak baju maknya

nadeera said...

tak cukup tido la tu kot..huhhu abg2 kena byk besabar skrg ni yaya.

Norhidayu Abdullah said...

huhuhuhu..kamu ni auf..
ok lain kali bonda kena tempah koir untuk nanyi lagu birthday awak
baru tak ngamuk gini gaya

Maria Rajab said...

la nyanyi lagu terus dia terkam awak ke yaya?

khemy said...

lawak giler gambo ni. hehe.