Monday, November 28, 2011

Hello kembali :)

Dah lama rasanya tak update blog. Tak terkejar rasanya dengan kerja office dan kerja part time kat rumah tu. Balik-balik siap segala kerja , buat design tengok2 jam pon dah pukul 2pagi. Lama-lama jadi zombie...ewahh..pantun 2 kerat lah pulak . :)

Kadang kala banyak juga benda menarik yang nak share tapi apekan daya. Last week auf warded lagi dalam 5hari. dan this week pula hubby pulak yang warded. Sedih , kelam kabut , keliru semua ada. tapi, aku kena lah kuat sebab aku isteri dan bonda. Kena cergas, dan kuat semangat. 

So far everythings under control. HUbby pon dah samakin pulih. bayangkan menggigil aku drive 130km/jam nak pergi ambil dia di office yg tengah kesakitan. aku keluar office tanpa signage bos dan redho ape2 terjadi pada kerjaya aku.Sebab aku rasa Allah tolong orang yang benar. Dan saat macam tu suami lagi memerlukan aku disisi kan. 

Aku terlalu sayangkan keluarga aku. 

ok. done with kisah sedih-sedih.

Auf pon bulan depan dah nak masuk 2tahun. Rasa sekejap sangat masa tu berlalu. Rasa dah besar dah anak bonda. DIa biasa lah, lagi dah nak besar ni lagi lah lasak kan. Dah pandai macam-macam, cuma cakap je belum faham sangat lagi.
Panggilan dia kat aku sama lagi lah. Ape lagi ..."nen" lah. Aku dah jadi tak malu dah tau. Last week masa kat hospital, nurse nak cucuk dia...dia jeritt..."nenennnnn" nurse tu tanya kat aku, "dia panggil nenek dia ke" . bergegar perot aku tahan gelak ok. hahahha. 

satu lagi situasi kalau pagi-pagi nak pergi kerja. Aku salam lah dia kan, then aku cakap " bye auff...bye sayang" nanti dengan muka selamba cakap "bye nen..." sambil tutup pintu. Hahaha. Kelaka ok.

oklah. ade urusan sikit ni. saja je tulis sikit dekat blog sebab rasa rindu nak update betul2 tapi takde masa. kite ni betul2 blogger lah kalau rindu blog sendiri. hahahhahaha. :P

:)

2 comments:

LIP (^_^) said...

Hehehe 'nen'..so cute auf..

Unknown said...

kenapa dgn cik mok wak?sy br nak khatam blog2 org ni..lama benor abaikan blog..huhu