Saturday, July 18, 2009

Sabak BerNam

Aku suka gmbr ni...mcm indah permai gituu....


last week aku , cik mok dan family in law aku balik ke sabak bernam. Ada kenduri arwah dan juga kenduri menyambut baby baru cousin cik mok. hee... pit stop kali ni di teluk pulai umah salah seorang makcik kami. Aku yg pertama kali sampai agak teruja...... lama xrasa suasana kampung mcm ni....

kerja2 mengemas dijalankan...tgk tu cik mok duduk atas lori utk membuktikan dirinya masih lagi kuruss.... hehe....

Tenaga pengarah yg sedang memberi arahan pada anak2 buah... hehe..
( kalau dia bace ni mampussss aku...hahaha)

si kecik comel yang malu2.... geramm...
.
.
.
.
.
.

Dan akhirnya mestilah gmbr kami berdua.
Serba salah aku nk post gmbr ni sebab...
terbukti ke'semangatan' aku dgn berbaju cerah kundang.
jadi dgn itu gmbr agak blur ye.
Harap maklum.
hehe....



*kena ada azam yg kuat la nnt lepas beranak nk kuruskan balik diri ini...hahaha

No comments: