Wednesday, April 22, 2009

Senyum...

penting ke senyum tu?
penting la kot....kang ade orang cakap kite ni sombong plak...
tp kalo tersalah senyum kang ade yang nk cakap kite gile....
kalo tengah marah, tp senyum...itu cover namanya...
kalo senyum bibir senget ketepi orang kate senyum sinis...perli aku le tu...
Ade orang kate lak....kalo selalu senyum tu awetz muda..kate orang la..bukan aku yang kate..
Kalo senyum dalam tido tu...mesti tengah mimpi2 best...

tp pada yang dah xmampu utk senyum...mcmana?

tapi yang pasti aku suke tgk budak nakal ni senyum....yg last tu bukan budak nakal..hehe...moga gambar2 ini boleh buat anda TerSenyum....


p/s: dulu kat sekolah ade budak tu dorang panggil dia 'senyum' disebabkan oleh muka dia yang mcm sentiasa senyum...mmg muka dia camtu lah.

2 comments:

Husband said...

senyum..betul fakta2 yg disebut..
tp berapa ramai kat luar sana senyum dlm tangis..

yayafrdz said...

senyum dalam tangis takpe....lagi teruk kalo xmampu nak senyum sepanjang hayat.