Saturday, November 29, 2008

fav.tshirt....

holaa.....haha...2day im wearing one of my fav. tshirt.....ahakss....tshirt ni my lil sis bg time me burfday thiz year....haha...thnks dik! muaxz! act. my mom didnt like me wearing those fancy+graphican+tahpape tshirt **whichhh i likeeee** because she said that...it make me looks like youngsterrrsss...hahaha....but now she's ok with it...."ok what bu...kan..kan..."skarang dia akan gelak jerrr....syg ibu! kekeke....mentang2 kt creative dept ni bule sesuke hati je pakai ape....masing2 sesukasuki je...hahaha.....i loveeee my job...cecece.....

the reason y i likeee those weird+fancy TSHIRT....
1) the design - cannot xplain la
2) senang nak mix n match dgn jeans/cardigan/longsleve/whatsoever
3) senang nak bergerak time kerja....senang nak hyperactive...hahaha
4) nmpk cool....kekeke
5) malas nak gosok baju kemeja/kurung/dll **ni sebenarnya subjek utama***haha

so that's it....

me 2dy @ office....

tshirt ni ade tulis "garang tapi cute"....hehe...garang ke??cute ke???mesti la cute....kekekkeeke.... thats what my lil sis discribe me....tnya dia...ahahaha....

No comments: