Tuesday, November 11, 2008

1 month, 2 weeks to go...

hurm...so dah dekat dah tarikh bahagia itu...jadi me prepared barang2 (atc bekas2) for my hantaran2....so..this time bukan buat utk myself, but buat utk my fiance and sorang lagi my fiance cousin which he will be married 1 week b4 us...(saje dengki tau..hihihi...) so nnt 11 januari 2009, kami akan bergabung ...huhu...so, my fiance cousin ask me to choose the 'gothic' colours...hurmmm....so at last i pick green vs black for him and for my cik mok red vs black.... huh??! gothic kann...kann...kann....hehehhe...

p/s: blom decorate lagik...just testing2 jerrr....hihihi....

2 comments:

Unknown said...

yaya, anda telah ditag oleh saya..
sila ke blog saya utk mengetahui lebih lanjut..

little miss kechik said...

red vs black.. nicee.. like the one i gave to my caveman.. hee!