Tuesday, October 28, 2008

copok da' great!

hurm.....tetibe teringat kat copok...hehe....
diari copok...
~~saya copok...saya lahir di dalam laci tuan umah saya....saya ade kembar...tp kembar saya dah meninggal eksiden...saya sebatang kara...mama saya, manja telah hilang tnpa kesan selepas kehilangan papa saya....sekarang cuma tgl saya sahaja....saya sunyi...tp dalam masa yg sama saya dpt makanan yg sedap2...hari tu , tuan saya belikan saya vitamin....saya rasa sungguh sihat setelah menjamahnya....~~saya selalu kena tgl...derang tu kalo g jalan malas bwk saya...padahal saya selalu bertingkah laku baik...saya xkencing merata...saya xminum air dalam cawan derang...saya minum dlm mug saya je....saya xkacau pon derang makan...cume saya suke tido kat katil derang~~apa salah saya...saya tahu saya busuk...cik yaya tu pon tak ape2...slalu letak bedak atas badan saya....
xpe laa....tp saya hapie dgn keluarga ni...sebab tu saye xlari mcm mama & papa...~~~

2 comments:

eiza said...

yess!!! finally ter detect jua...hahaha...
wait for my santai ijok entry..

yayafrdz said...

ciss...jumpe juge dia! ahakss